שימו ❤ מבצעי חורף מטורפים באתר! לכל המבצעים >>

חשיבות סינון המים בבית שלכם

שתיית מים מהברז שלכם צריכה להיות בטוחה, אבל עד כמה בטוחה אספקת המים? ישנם למעלה מ-90 מזהמים, כולל כימיקלים, מתכות כבדות וחיידקים המצויים במי שתייה. כל אלה מוגדרים לרמות הנחשבות בטוחות למאכל אדם. אמנם, ישנן נסיבות מקלות שמשנות את איכות המים בהתאם למקום מגוריכם והיכן מקורות המים שלכם. בנוסף, לא כל תקני מערכות סינון המים בקהילה זהים.

מסנן מים של ברז מטבח מסיר ביעילות זיהומים כדי לגרום למי שתייה נקיים יותר, בטוחים יותר, ובעלי טעם טוב יותר. 

הנה כמה סיבות טובות להתחיל להשתמש במסנני מים:

כימיקלים

כימיקלים ומזהמים עושים את דרכם דרך צינורות המים שלך ואל מי הברז שלך. אלה מוסדרים דרך שירות המים של העיר שלך, אבל הריח או הטעם שהם גורמים עלולים למנוע ממך לשתות את המים. ריחות או טעמים רעים נפוצים ממי ברז הם כלור, גופרית ומתכות כבדות.

כְּלוֹר

כלור משמש כיום במערכת סינון המים הרגילה כדי לחטא את המים המסוננים ולהרוג חיידקים. מערכות הסינון הנפוצות כוללות כיום את מערכת מסנן המים מתחת לכיור ואת מסנן השיש. תהליך הכלרה זה נועד לסייע בניקוי המים הקרים שאתה שותה, אך לא תמיד משאיר להם טעם או ריח טוב. בנוסף, התהליך לעתים קרובות משאיר אחריו תוצרי לוואי שהוכחו כמזיקים לבריאות ואינם מסירים כימיקלים או מוצקים מומסים, כמו מתכות כבדות, שעלולות להימצא במים שלכם.

מימן גופרתי

ריח של גופרית או מימן גופרתי קשור לסירחון של ביצים רקובות, בהחלט לא הריח שאתה רוצה כששותים מים מסוננים על בסיס יומי. גז זה קיים באופן טבעי כתוצאה מהתפרקות. חיידקי גופרית עשויים לייצר אותו גם במי תהום, במערכות באר או בתוך מחממי מים. ריח הגופרית לבדו אינו מעיד בהכרח על בעיה באיכות המים שלך. ובכל זאת, עדיף לבדוק חיידקים וחנקות, במיוחד אם המים שלכם הם מי באר. בנוסף, חיידקי גופרית מייצרים רפש המאפשר לחיידקים אחרים לגדול ויכולים לסתום מערכות אינסטלציה לאורך זמן.

מתכות כבדות

מתכות כבדות עושות את דרכן באופן קבוע למערכות המים הקהילתיות. אם למי הברז שלך יש טעם לוואי או ריח מתכתי, עדיף לבדוק אותם. דוגמאות למתכות עשויות לכלול ארסן, עופרת, כספית וכרום, בין היתר. ברמות גבוהות, אלה רעילים וגורמים להשפעות בריאותיות שליליות בבני אדם. למרות שחברת המים אחראית להתריע בפניך על רמות גבוהות של רעילות, היו מספר מקרים שבהם דיווחים על מתכות כבדות לא דווחו במדויק עבור תושבים שהסתמכו על מים מהברז שלהם כדי לשתות ולבשל איתם באופן קבוע.

נניח למי הברז שלך יש טעם או ריח לא נעימים או שמתפתחים עם הזמן. במקרה כזה, הצעד הבא הטוב ביותר שלך הוא ליצור קשר עם חברת המים המקומית כדי לבדוק זאת וללמוד מה יש במים שלך ואת כמות המתכות הכבדות ומזהמים אחרים הקיימים.

הבית נבנה לפני שנות ה90

בבתים שנבנו לפני שנות ה90 ובערים ישנות יותר יש סבירות גבוהה יותר שיהיו צינורות עופרת, ברזים והלחמות, מה שמקטין את הסיכויים שלך למים טהורים ללא מאמץ.

כאשר למים יש רמות חומציות גבוהות או תכולת מינרלים נמוכה, מתרחשת קורוזיה שמדליפה עופרת למים ועושה את דרכה לברז שלך. טמפרטורת המים, כמות הבלאי בצינורות וכמה זמן שהה המים בצינורות הם כל הגורמים הקובעים כמה עופרת נכנסת למים.

לעופרת יש רעילות כל כך גבוהה שהסוכנות להגנת הסביבה קבעה את רמת המזהם המקסימלית לאפס בשתיית מים נקיים. זה מהווה אירוע בסיכון בריאותי גבוה ברמות נמוכות. עופרת מצטברת בגוף עם הזמן ומשפיעה במיוחד על ילדים צעירים ונשים בהריון. בניגוד לכלור או מימן גופרתי, עופרת היא חסרת טעם וריח, מה שמהווה בעיה אם אינך בטוח ברמות העופרת של המים שלך.

עוֹפֶרֶת

חשיפה בילדים צעירים עלולה לפגוע במערכת העצבים המרכזית, לקויות למידה, פגיעה בשמיעה ועיכוב ביצירת ותפקוד תאי דם. מבוגרים גם רגישים לסיכונים בריאותיים, כולל לחץ דם מוגבר, ירידה בתפקוד הכליות ובעיות רבייה. אם אתם גרים בבית ישן יותר או בעיר עם צינורות ישנים, התקנת מסנן כיור מטבח היא דרך למנוע את נוכחות העופרת במים שאתם שותים בבית.

יתר על כן, מים עומדים בבתים פנויים או בצינורות שאינם בשימוש מולידים חיידקים ודורשים תהליך שטיפה ובדיקה לפני השימוש. לדוגמה, ההשבתות האחרונות עקב הקורונה גרמו לבניינים, כולל בתי נופש והשכרות, לשבת ריקים ללא מים מתוקים זורמים בצנרת במשך חודשים. כתוצאה מכך, קיים סיכון גבוה יותר לחיידקים הגורמים למחלת הלגיונרים, המתפשטת באמצעות מים מזוהמים ועיבוי ממערכות מיזוג אוויר.

לסיכום

התקנת מערכת מסנן מים לכיור במטבח שלך מאפשרת לך שקט נפשי שמבטיח שאתה שותה מים מטוהרים שנראים, מריחים ועם טעם נהדר. מסנן מים ממוצע מבטל יותר מ-80 מזהמים מזיקים ידועים המשהים במי הברז ובצינורות שלנו באמצעות תהליך הסינון הרב-שלבי שלו. 

מערכת סינון מים גם מייתרת את הצורך בבקבוקי מים מפלסטיק, העולים ביוקר לתקציב הבית ולאיכות הסביבה, תוך מתן מים נקיים בכל פעם שפותחים את הברז למטבח. כעת, כשאנשים נמצאים בבית יותר מתמיד, עדיף שיהיה פתרון מים בר קיימא זמין בכל עת. על ידי התקנת מסנן מים לכיור מטבח, אינך מוגבל לכמות המים המסוננים שאתה יכול לגשת אליהם מדי יום.

בחורה שותה כוס מים

עדן בר עוזרת לכם לשתות יותר מים כבר מעל ל22 שנה!
אנו מספקים מגוון רחב של מוצרים, כגון: מיני ברים, תת כיורי חם קר סודה, מטהרי מים, מסנני מים, פתרונות לאבנית ופתרונות לשוק המוסדי, בכל רמות המחירים, ומבטיחים לכם טיב ואיכות מוצר ללא פשרות.
לייעוץ צרו איתנו קשר במספר: 073-7370144 או תשאירו פרטים באתר ונחזור בהקדם.

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו טיפים והטבות ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

צריכים עזרה?
בשביל זה אנחנו כאן!

תשאירו כאן את הפרטים שלכם כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם.

פתיחת צ'אט
צריכים עזרה?
אנחנו כאן לכל שאלה ותמיכה, דברו איתנו עכשיו