שימו ❤ מבצעי חורף מטורפים באתר! לכל המבצעים >>

מה הן היתרונות בריאותיים של אוסמוזה הפוכה?

להלן כמה יתרונות בריאותיים של מי אוסמוזה הפוכה

סינון רב עוצמה

מי אוסמוזה הפוכה מסירים מולקולות שמזיקות לגוף. לדוגמה, משקעי סידן יכולים להקשות את המים ולהשפיע לרעה על העור. התרכובות יכולות להיות בצורות הבאות:

פוֹספָט

עוֹפֶרֶת

אַרסָן

כַּספִּית

פלוּאוֹרִיד

כלוריד

צִיאָנִיד

אַמוֹנִיָה

כל התרכובות הללו עלולות לגרום לסיבוכים באיברים, סרטן, בעיות רבייה, בעיות עיניים וכו'. יתרה מכך, מי ברז עלולים להכיל דשנים וחומרי הדברה מזיקים שמזהמים עוד יותר את המים.

מערכות מים רבות ברחבי העולם מכילות כמויות מוגזמות של מזהמים המסכנים את בריאות האדם. אתה יכול לבדוק את המים שלך עם ערכת בדיקה בבית המודדת מזהמים מזיקים במים שלך. לחלופין, אתה יכול לבדוק את המים שלך על ידי הרחתם.

מים עם ריח של כלור או ביצים רקובות מעידים על זיהומים במים שלך. ריח של ביצים רקובות, למשל, מציין את הנוכחות של מימן גופרתי במים שלך.

למרות שמימן גופרתי לא ישפיע על הבריאות שלך בצורה שלילית, זה מזהם שלא צריך להיות במים שלך. יתר על כן, מים שיש בהם זיהום אחד עשויים להכיל אחרים שיכולים להשפיע על הבריאות שלך בטווח הארוך.

 

הסרת עופרת

עופרת היא אחד המזהמים הנפוצים ביותר באספקת השתייה. עופרת חודרת למי השתייה כאשר הצינורות עוברים קורוזיה.

אפילו כמויות קטנות של עופרת עדיין מזיקות לבני אדם.

עופרת כל כך מסוכנת עד שה-EPA ממליצה לא להימצא עופרת במי שתייה ציבוריים בכלל.

עופרת עלולה לגרום לבעיות הבריאותיות הבאות:

נזק לעצבים

בעיות פוריות

עליות לחץ דם

נזק לשרירים

בעיות התפתחותיות

נזק מוחי

עם זאת, מערכות מים RO מסחריות יכולות להיות הפתרון המטהר מערכות מים ציבוריות להמונים. זה יכול גם להוריד אלמנטים אחרים המתאימים לצריכה, כמו מלח.

 

מפחית את רמות הנתרן

מים באמצעות מערכת אוסמוזה הפוכה מסירים בין 90 ל-95 אחוז מהנתרן מאספקת המים. RO מסנן נתרן דרך אותן ממברנות דקות שמוציאות מזהמים. כוס מים עשויה להכיל 12 מ"ג נתרן בממוצע. בנוסף, מים בבקבוקים עשויים להכיל נתרן.

נתרן יכול להיכנס למים שלך מהסיבות הבאות:

תהליך טבעי

שיטות טיפול במים

יחידות מי יונים

למרות שכוס מים אינה מכילה כמות גבוהה של נתרן, אתה יכול לצרוך כמות נכבדת של נתרן כששותים מספר כוסות מים ביום. מומחי בריאות ממליצים לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום.

וכן, צורות מסוימות של מים ברמות נתרן גבוהות יותר מהאחרות. ה-EPA ממליצה לא יותר מ-20 מ"ג של נתרן במקורות מים. אם לא נזהרים, מי נתרן יכולים לתרום ל-10% מצריכת הנתרן הכוללת של אדם.

RO הוא מנגנון שימושי אם אתה בדיאטה דלת נתרן. עודף נתרן יכול להוביל ליתר לחץ דם, מה שמוביל לבעיות בריאות כמו מחלות לב ובעיות כליות/כבד.

עם זאת, RO יכול לסנן מלח שנגרם על ידי תהליכים טבעיים או מעשה ידי אדם.

 

לסיכום

היתרונות הבריאותיים הכוללים של מערכת אוסמוזה הפוכה הם רמות הטוהר. מי RO הם אחד ממקורות השתייה הבודדים שאינם מכילים מינרלים או זיהומים. חיידקים וטפילים אינם יכולים להיכנס דרך מסנן.

בנוסף, מערכת RO מפזרת מזהמים בצורה של עופרת או כספית. עופרת וכספית עלולות לפגוע בבריאות האדם לאורך זמן. כמו כן, סילוק התרכובות נותן למים טעם מטוהר נקי ומרענן.

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו טיפים והטבות ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

צריכים עזרה?
בשביל זה אנחנו כאן!

תשאירו כאן את הפרטים שלכם כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם.

פתיחת צ'אט
צריכים עזרה?
אנחנו כאן לכל שאלה ותמיכה, דברו איתנו עכשיו