שימו ❤ מבצעי חורף מטורפים באתר! לכל המבצעים >>

יתרונות בר מים לשומרי שבת

אחת הבעיות הקשות העומדות בפני שומרי שבת בעולם המודרני היא התאמת אורחות החיים היומיומיים לשבתות וחגים. טלפונים עדיין יכולים להישאר מאחור, והחיים בלי לנסוע בשבתות באמת נראים לא קשים. אבל יחד עם זאת, חלק מהמוצרים באמת מקלים על חיינו ואי אפשר להשתמש בהם בשבתות ובחגי ישראל. אחד המוצרים הפופולריים ביותר הוא בר מים לשבת, המספק לכם מים חמים וקרים בכל שעות היום, אך אין בכך חלילה כדי לגרוע מקדושת השבת. אומנם זה לוקח קצת יותר זמן, אבל הודות לטכנולוגיה, יותר ויותר מהמוצרים הללו יוצאים לשוק ומאפשרים ללקוחות המסורתיים ליהנות ממים איכותיים מסביב לשעון.

הנה כמה סיבות להזמין בר מים – גם אם אתם שומרים שבת

במובן הרחב, להשקעה של משפחה ברכישת מתקן מים לשבת לבית יש יתרונות רבים. לכן גם משפחות שומרות שבת בוחרות למצוא פתרונות ולהביא הביתה מוצרי מים מתקדמים. בין היתרונות החשובים ביותר המגיעים לתודעת הציבור בכל הנוגע לגידול מי שתייה מפאבים מתוחכמים, ניתן לציין שלושה יתרונות עיקריים:

מינימום השקעה

רכישה חד פעמית של לוח מים, או רכישה בתשלומים, מאפשרת להוזיל משמעותית את עלויות המים. אין ספק, חיוני לרכוש חלקי חילוף כגון מסנני מים או נורות UV שיהפכו את המים שלך לבריאים יותר. אבל בחיסור השנתי, העלות נמוכה בהרבה מרכישה חזרה של שש שישיות מהמים.

 

שמירה על איכות הסביבה

התפיסה הציבורית בשנים האחרונות בכל הנוגע לשמירה על איכות הסביבה וצמצום השימוש בחומרים בלתי מתכלים נותנת את רמזיה גם בעולם המסורתי. לכן, אם יש לכם הזדמנות להפחית ברכישת בקבוקי פלסטיק מזוהמים ולעבור למוצר רב פעמי שישרת אתכם לאורך שנים, אתם עוזרים למשפחה ולסביבה.

 

הרגלי שתייה בריאים למשפחה

הדרך הקלה ביותר ללמד את ילדיכם לחיות בצורה מאוזנת ובריאה מתחילה בהרגלי איכות המים. כאשר לילדים יש מיני בר לשבת לנגד עיניהם ויכולים להפעיל אותו באופן עצמאי ובקלות, הגישה של כל המשפחה למים מתחילה להשתנות.

 

הדרך הקלה ביותר להכניס את הבית למערכת בריאה

נושאי בריאות, בעיקר בתרבות המשפחה הישראלית, הם חלק בלתי נפרד מחיינו. כתוצאה מכך אנו רואים עלייה עצומה במספר המשפחות שרוצות לשנות את אורח חייהן ולבחור באורח חיים בריא יותר. הכלל הראשון של אורח חיים מאוזן ובריא הוא שתיית מים באופן קבוע והפחתת החשיפה למשקאות ממותקים. וכשאתה רוצה לשנות באופן דרמטי את ההרגלים שלך, ההחלטות הראשונות והגדולות הן החשובות ביותר. עם הטבה בלב, ההחלטה להתחיל את תהליך ההרזיה ביחד, תרצו להזמין בר מים לשבת שיקל עליכם להתמיד בתהליך ההרזיה גם בחגים. וממילא שבתות קשות.

 

לסיכום

גישה למים היא הגורם מספר אחת שמעודד אנשים לשנות את ההרגלים שלהם. אל תפחד להטמיע הרגלי אכילה המבוססים על מזון לילדים. המשמעות היא שבכל פעם שכל אחד מבני המשפחה רוצה לאכול, עליו ללכת לבר המים ולשתות כוס מים. מחקרים מראים שגופנו מאותת לנו לעתים קרובות להרגיש רעב, כאשר למעשה אנו צמאים. אנחנו פשוט לא משפיעים על הגוף שלנו כמו שצריך, וזו יכולה להיות בעיה שתסבך את כל תהליך הירידה במשקל. יש אינסוף דרכים להפוך את בר המים שלך לשימושי, אז תרצה להשקיע במבחר הטוב ביותר של לוחות מים המתאימים למשפחה שלך.

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו טיפים והטבות ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

צריכים עזרה?
בשביל זה אנחנו כאן!

תשאירו כאן את הפרטים שלכם כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם.

פתיחת צ'אט
צריכים עזרה?
אנחנו כאן לכל שאלה ותמיכה, דברו איתנו עכשיו