שימו ❤ מבצעי חורף מטורפים באתר! לכל המבצעים >>

מה היתרונות של מערכת סינון מים?

האם אתה סומך על המים שיוצאים מהברזים והמקלחות שלך? נמאס לך כל הזמן לקנות חבילות מים בבקבוקים? התקנת מערכת סינון של בית שלם תוכל לפתור את הדילמות הללו. מערכת סינון לבית שלם תגן על עצמך ועל בריאות משפחתך על ידי מתן המים הנקיים הבטוחים ביותר שיש.

הנה רק ארבעה מתוך היתרונות הרבים של מסנן מים לבית:

  1. איכות טובה יותר

זה ייחשב היתרון מספר 1 של כל מערכת סינון. כבעל בית, אתה רוצה לדעת שמים נקיים מגיעים מכל מקור ברחבי הבית שלך. מערכת סינון של בית שלם תסיר כל מזהמים מזיקים כך שאתה מקבל את האיכות הטובה ביותר של מים. מזהמים יכולים לגרום למים שלך לריח לא נעים או לטעם מוזר. אם אתה קורבן של ריח רע או טעימת מים, מערכת סינון בית שלם תהיה הפתרון עבורך.

מזהמים מזיקים שניתן להסיר עם מערכת סינון של בית שלם כוללים:

מִשׁקָע

כְּלוֹר

עוֹפֶרֶת

חומרים רעילים (דשנים, חומרי הדברה)

  1. תוחלת חיים ארוכה יותר למכשירי חשמל

מי ברז יכולים להכיל לעתים קרובות מינרלים שמותר לצרוך אך מזיקים למכשירי חשמל ומערכות אינסטלציה. מינרלים נפוצים המצויים במי ברז הם סידן ומגנזיום. ככל שריכוז המינרלים הללו גבוה יותר, המים יהיו קשים יותר. למים קשים יש פוטנציאל לגרום להצטברות בצינורות, ברזים, מכונות כביסה ומכשירי חשמל ביתיים רבים. אם מים קשים נותרים ללא טיפול, הצטברות זו עלולה לעלות לבעל בית הרבה מאוד כסף בתיקונים. סינון בית שלם יכול לרכך מים על ידי סינון מינרלים מזיקים.

  1. בריא יותר לשיער ולעור

מים קשים עלולים לגרום לשיער ולעור להתייבש לאורך זמן. מינרלים של סידן ומגנזיום גורמים למים קשים. מינרלים אלה מקשים על מים ליצור תמיסה עם סבון. סימן מובהק של מים קשים הוא חלאות סבון לבן שמצטברות על אביזרי אמבטיה. מים רכים הוכחו כטובים יותר לניקוי בגדים וכלים, כמו גם לעור שלך. מים רכים הם טובים יותר על העור שלך, בעוד מים קשים הם "קשים" על העור שלך. לאחר התקנת מערכת סינון בית שלם, תבחין שהשיער שלך יסתבך פחות, והעור שלך יתחיל להרגיש רך יותר ולהיראות בריא יותר.

  1. מערכת All-in-One

למה להתקין מסננים בודדים במקומות שונים של חלוקת מים ברחבי הבית שלך? עם מסנן מים חיצוני לבית הכל באחד, אינך צריך לדאוג שמישהו ישתה מהברז בחדר האמבטיה שלך במקום מברז המטבח שלך, כי בכל ברז יהיו מים בטוחים. שימוש במסנן אחד יהפוך את החלפת המסננים והתחזוקה לקלים יותר לזכור ותהיה חסכונית יותר.

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו טיפים והטבות ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

צריכים עזרה?
בשביל זה אנחנו כאן!

תשאירו כאן את הפרטים שלכם כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם.

פתיחת צ'אט
צריכים עזרה?
אנחנו כאן לכל שאלה ותמיכה, דברו איתנו עכשיו