שימו ❤ מבצעי חורף מטורפים באתר! לכל המבצעים >>

למה כדאי להביא מתקן מים למשרד?

מתן אספקה ​​נאותה של מי שתייה טריים ונקיים לעובדים היא דרישה חוקית לכל העסקים. שימוש במיני בר מספק יתרונות רבים שנמתחים מעבר להישאר בצד הנכון של הרגולציה כגון; חיסכון בעלויות, יתרונות בריאותיים, נוחות וידידותי יותר לסביבה.

עידוד הצוות שלך לשמור על שתייה עם אספקה ​​טרייה של מים מטוהרים ומסוננים הוא קריטי לכוח עבודה פרודוקטיבי.

הנה כמה חסרונות לחוסר במתקן מים במשרד

  1. סיכונים בריאותיים

כאשר מתקני מים מקדמים בריאות במקום העבודה באמצעות טכנולוגיית חיטוי, אספקה ​​בבקבוקים כוללת ברז חשוף הנוטה לזיהום עם פתוגנים מבוססי עבודה כגון נורוווירוס המדבק מאוד, הגורם לשלשולים והקאות.

  1. אדמיניסטרציה נוספת

לאחר ההתקנה, מתקן מים דורש כמעט אפס מאמץ אדמיניסטרטיבי. אספקה ​​בבקבוקים מחייבת מישהו במשרד שלך לארגן משלוח, למצוא מקום אחסון להרבה בקבוקים גדולים וכבדים – עלות נסתרת שמנהלים רבים לא מצליחים לזהות מראש.

  1. זיהום פלסטיק

יותר מ-8 מיליון טונות של פלסטיק נכנסים לאוקיינוסים שלנו מדי שנה. באחריות כולם להפחית את התלותנו בפלסטיק. הפתרונות הטובים ביותר מעדיפים גישה ללא בקבוקים שבה אנו מצמצמים את התרומה המתמשכת של ייצור הפלסטיק לזיהום העולמי.

הנה כמה היתרונות למתקן מים במשרד שלכם:

מיני ברים מסייעים למשרדים להפחית את ההוצאות החודשיות ולתרום לאחריות החברתית והקיימות של העסק, כפי שהוכח בחמשת היתרונות הבאים.

  1. שמירה על אספקת המים ללא חיידקים

אין כמו מים מסוננים ונקיים לעובדים שלכם, שמירה על זה גם תוריד את הסיכוי לחולי ותעלה את הפרודוקטיביות.

  1. עלות תחזוקה נמוכה יותר

אספקת מים בצנרת דורשת תחזוקה מתוכננת רק פעמיים בשנה, כולל חלקים, עבודה ומתואמת על ידי המומחה המקומי שלך. במידה ותתרחש בעיה מחוץ לזמני השירות המתוכננים, זמינות קריאות טלפון עם יחידות חלופיות המוצעות כאשר תיקון פשוט אינו אפשרי. עדן בר מתגאה בכך שהיא חברה לאומית המסוגלת לטפל בכל נושא. זוהי הגישה הממוקדת בלקוח שרבים מלקוחותינו מעריכים מעל הכל.

  1. עזרו לסביבה

עדן בר עוזרת למשרדים לצמצם את טביעת הרגל הפחמנית שלהם בעד 72% הודות למוצרים כגון מתקן קומפקט בר הדורשים צריכת אנרגיה נמוכה יותר. בנוסף שימוש בפלסטיק יורד משמעותית.

  1. שמרו על בריאות העובדים שלכם

כאשר אתה משקיע במי שתייה בטוחים למשרד שלך, אתה נמנע מהסיכונים הכרוכים בשתייה מהברז. על פי מחקר של קבוצת העבודה הסביבתית, ישנם לא פחות מ-22 חומרים מסרטנים במי ברז, כולל מתכות כבדות ותוצרי לוואי של חומרי חיטוי כמו כלור.

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו טיפים והטבות ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

צריכים עזרה?
בשביל זה אנחנו כאן!

תשאירו כאן את הפרטים שלכם כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם.

פתיחת צ'אט
צריכים עזרה?
אנחנו כאן לכל שאלה ותמיכה, דברו איתנו עכשיו