שימו ❤ מבצעי חורף מטורפים באתר! לכל המבצעים >>

מהו מתקן מים?

מכונת מתקן מים מציעה לכל מקום עבודה אספקה ​​בלתי מוגבלת של מי שתייה מסוננים ובטוחים על ידי חיבור לאספקה ​​הקיימת שלכם. משתמשים יכולים להניח כוס, בקבוק או קנקן מתחת לברז, ואז ללחוץ על ידית או כפתור כדי למלא את הכוס שלהם. הם כוללים מנגנון מקרר המקרר את אספקת מי השתייה שלך לטמפרטורה קרה או קרה כקרח. התכונות מתרחבות מעבר לקירור לחימום, סינון, אפילו פחמימה של אספקת המים. בהתאם לדגם המתאים למקום העבודה שלך, טמפרטורות המים יכולות לנוע בין:

קר (הגדרת ברירת מחדל 41°F);

סביבה (טמפרטורת החדר);

חם (הגדרת ברירת מחדל 189°F; אפשרויות אחרות 167°F או 199.4°F);

חם במיוחד (הגדרת ברירת מחדל 203°F; אפשרויות אחרות 176°F או 189°F

כיצד מתקן מים מטהר מים?

כל מצנן מפעיל את אספקת המים באמצעות תהליך סינון בן שלושה שלבים הכולל סינון פחמן, טיהור UV והגנה על פני השטח.

סינון פחמן

שלב ראשון כולל סינון פחמן בעל ביצועים גבוהים שעוזר לשפר את איכות מי השתייה שלך באמצעות חתיכות פחמן נקבוביות במיוחד המסירות את הזיהומים המשפיעים על הטעם, הצבע והריח של אספקת מי הברז שלך. זיהומים אלו יכולים לכלול כלור, פטרוכימיקלים ורעלים אחרים, אך מסנן הפחמן מנקה את כולם.

טיהור UV

שלב שני משתמש בטיהור מיקרוביולוגי עם אור אולטרה סגול כדי לחסל עד 99.9999% חיידקים ממי השתייה שלך. טכנולוגיית Firewall™ נטולת כימיקלים ומשתמשת במנורת UV הממוקמת בנקודת ההפצה כדי למגר מיקרואורגניזמים כמו E. Coli וסלמונלה. Firewall™ היא המערכת היחידה לטיהור UV של מי השתייה שעמדה בדרישות המחמירות של ארגון הבריאות העולמי לטכנולוגיות לטיפול במים.

הגנה על פני השטח

מתקני מים מגיעים כם ציפוי אנטי-מיקרוביאלי על בסיס כסף היושב על המשטחים החיצוניים כדי לעכב את צמיחת החיידקים. הוא מספק שכבה נוספת של חיטוי סביב אזורים בהם נוגעים לעתים קרובות חיידקים יכולים להתיישב, כגון הכפתורים או הידיות.

האם קל להשתמש במתקן מים?

עם מים צוננים או רותחים בלחיצת כפתור אי אפשר להגיד שהשימוש במתקן מים הוא פשוט מאוד, כאשר כל אדם או ילד יכול להנות ממים צוננים ברגע.

לסיכום

כאשר אתה משקיע במי שתייה בטוחים למשרד או לבית שלך, אתה נמנע מהסיכונים הכרוכים בשתייה מהברז. על פי מחקר של קבוצת העבודה הסביבתית, ישנם לא פחות מ-22 חומרים מסרטנים במי ברז, כולל מתכות כבדות ותוצרי לוואי של חומרי חיטוי כמו כלור. לאחרונה בינואר 2019, מוניטורים ממלכתיים חשפו שבסביבות 100 מתוך 240 דגימות ממערכת המים של ניוארק היו רמות עופרת החורגות מסף הבטיחות המומלץ; בעוד שגורמים רשמיים מצאו גם רמות גבוהות של חומצות הילה-אצטית: תוצר לוואי של תהליך חיטוי המים שעלול לגרום לגירוי בעור, ועלול לגרום לסיכונים מיותרים.

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו טיפים והטבות ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

צריכים עזרה?
בשביל זה אנחנו כאן!

תשאירו כאן את הפרטים שלכם כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם.

פתיחת צ'אט
צריכים עזרה?
אנחנו כאן לכל שאלה ותמיכה, דברו איתנו עכשיו