שימו ❤ מבצעי חורף מטורפים באתר! לכל המבצעים >>

סופר-פארם אוספת מהמדפים בקבוקי מים 1.5 ליטר של Life

רשת סופר-פארם הודיעה הערב (ד') על הסרה מהמדפים של מים מינרליים שהיא משווקת תחת המותג הפרטי Life, בשל חשש להימצאותו של חיידק הסטרפטוקוקוס.

מדובר במים הארוזים בבקבוקי 1.5 ליטר ששווקו בסניפי הרשת החל מיום ראשון 14 במארס 2010. מספר האצווה המוטבע על מכסי הבקבוקים הלא תקינים הוא L0300132.

לדברי הרשת, עד לגילוי החשד נמכרו אלפי בקבוקים (מאות שישיות) עם מספר האצווה המצוין, ולקוחות שרכשו אותם יכולים להחזיר את המוצרים בסניפי הרשת ולקבל זיכוי כספי מלא עבורם.

ממשרד הבריאות נמסר כי מדובר במוצר מיובא, שבמעבר הגבול נערכה בו בדיקה שגרתית של פקחי המשרד. בעקבות הבדיקה נמצאה תוצאה חריגה, אולם כדי לקבוע בוודאות כי מדובר בחריגה יש לחכות לתוצאות של בדיקות נוספות שנלקחו, אשר מטופלות במעבדות מורשות של המשרד.

במשרד הבריאות מדגישים כי סופר-פארם היא שהורתה מיוזמתה לבצע איסוף של המוצר מהמדפים.

מקרה זה מוכיח שוב את הבעייתיות שמשרד הבריאות נאלץ להתמודד איתה. מצד אחד הוא לא רוצה לקחת סיכונים מיותרים שיפגעו בציבור, ומצד שני לא רוצה ליצור פאניקה שתסב נזק כלכלי ותדמיתי קשה לחברות עסקיות.

במאזן הזה, במקרה של סופר-פארם במשרד הבריאות החליטו כנראה שאפשר לחכות לתוצאות הבדיקות הנוספות, לפני שהם מורים על איסוף המוצר מהמדפים. המהלך של סופר-פארם, לעומת זאת, מצביע על אחריות כלפי הציבור, ואולי גם על הפקת לקחים ממשברים שפקדו חברות אחרות – למשל במקרה של קוקה-קולה.

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו טיפים והטבות ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

צריכים עזרה?
בשביל זה אנחנו כאן!

תשאירו כאן את הפרטים שלכם כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם.

פתיחת צ'אט
צריכים עזרה?
אנחנו כאן לכל שאלה ותמיכה, דברו איתנו עכשיו