שימו ❤ מבצעי חורף מטורפים באתר! לכל המבצעים >>

האם אני שותה מספיק בקיץ?

קרם הגנה – בדוק!

משקפי שמש – בדוק!

מים איכותיים – אולי?

אתם מגינים על העור והעיניים שלך משמש הקיץ, אבל האם אתם מגינים על הגוף שלכם עם מים איכותיים?

אז מה הן ההמלצות?

כולנו שמענו שאתם צריכים לשתות שמונה כוסות של מים בכל יום. עם זאת, מחקרים מראים שבני נוער שותים רק 2 כוסות מים בממוצע ליום ומבוגרים שותים בממוצע 4 כוסות. זה הרבה מתחת ל-8 כוסות המומלצות*.

ההמלצות התזונתיות האמריקניות (DRIs). ההמלצות האלה מבוססות על הצריכה הממוצעת של האוכלוסייה הבריאה בגילים 19 עד 30 שנים. לפיהן על נשים לצרוך 2.7 ליטרים מים ביום ועל גברים לצרוך 3.7 ליטרים של מים ביום.(מקור)

איך זה משפיע עלינו?

מצב הרוח, רמות האנרגיה, השינה והתפקוד הקוגניטיבי שלך יכולים לרדת אם אתה מיובש. הגוף שלך מכיל כ-60% מים. אם אתה מאבד אפילו 1.5%, הגוף שלך מתייבש ואתה מתחיל להרגיש חלק מתופעות הלוואי הללו. במיוחד בחודשי הקיץ, השמש ופעילות חיצונית נוספת יכולים להגביר את השימוש של הגוף שלך במים ולהאיץ את ההזדמנות להתייבשות.

אבל, לא כל המים זהים. האם ידעת שאיכות המים שלך יכולה גם להגדיל את הסיכויים שלך להתייבשות? אם יש לך מים קשים, יש לך סיכוי מוגבר להתייבשות. מים קשים מכילים כמויות גבוהות של יוני סידן ומגנזיום. מחקרים מראים שייתכן שיש קשר בין מים קשים לסיכון למחלות לב וכלי דם ולבעיות בריאות אחרות*.

יותר מדי סידן עלול לגרום לאדם להשתין לעתים קרובות יותר. בנוסף, מגנזיום יכול לספק אפקט משלשל. לכן מים קשים עלולים להוביל להתייבשות.

אתה יכול ליהנות מהקיץ ולהישאר לחות עם פתרונות לטיפול במים כולל מרכך מים ו/או מערכת סינון מים עם אוסמוזה הפוכה (RO). גם התקנת ציוד לטיפול במים בבית תחסוך לכם כסף (שלא לדבר על איכות הסביבה) לעומת קניית כמה עשרות בקבוקי מים בקיץ הקרוב.

 

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו טיפים והטבות ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

צריכים עזרה?
בשביל זה אנחנו כאן!

תשאירו כאן את הפרטים שלכם כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם.

פתיחת צ'אט
צריכים עזרה?
אנחנו כאן לכל שאלה ותמיכה, דברו איתנו עכשיו