שימו ❤ מבצעי חורף מטורפים באתר! לכל המבצעים >>

מהי מערכת תת כיורית ולמה היא הפכה ללהיט מיידי?

מהי מערכת תת כיורית ולמה היא הפכה ללהיט מייד בכניסתה לישראל?

אנחנו אנשים שאוהבים מים בטמפרטורה מסוימת, בלי יותר מדי מאמץ ובאיכות שאנחנו אוהבים.

עד היום ידענו כולנו שכדי ליהנות מפינוק נחוץ זה עלינו להעמיס על השיש מתקן גדול ובעל נוכחות.
אבל אז, נכנס בסערה לשוק מוצר חדש בשם "מערכת תת כיורית" מוצר פשוט מנצח – בר מים שמותקן מתחת לפני השטח, מתחת לכיור.

לא תופס בכלל מקום על משטחי השיש!

האם זה יתאים לי למטבח?

מעוצב במראה שמתאים לעיצובי ברז מודרניים ומסורתיים, מערכת תת כיורית היא התוספת המושלמת למטבח שלכם. כל כך פשוט ושימושי, ברגע שתשתמשו בו, אתם תאהבו אותו באופן מיידי.

עם מים רותחים כמעט ומי שתייה קרים בהישג ידכם, תוכלו ליהנות מהנוחות של הכנת קפה גורמה מיידית, תה חם ומים בטעמים, אידוי ירקות ברגע, חימום בקבוקי תינוקות בשניות, הסרת שעווה נרות בקלות ממחזיקי הנרות, ניקוי ללא שימוש בכימיקלים קשים, הסרת מכסים ותגיות עקשניים ועוד הרבה יותר.

מטהר מים תת כיורי כולל ברז אלגנטי בגימור כרום חם/קר ומיכל פלדת אל-חלד 750 וואט, 2/3 ליטר המספק מים רותחים ומי שתייה קרים. תרמוסטט קל להתאמה מאפשר לכם לשלוט בטמפרטורה מ-160 מעלות צלזיוס עד 210 מעלות צלזיוס. הידית החמה המשולבת של הברז כוללת שסתום סגירה עצמית מיידי שנכבה באופן אוטומטי כדי להבטיח שימוש בטוח בעוד הידית הקרה שנשארת במקומה.

מטהר מים תת כיורי
מטהר מים תת כיורי

איך זה עובד?

מטהר מים תת כיורי מותקן בצורה חלקה על קצה כיור המטבח שלכם ומעוצב להתקנה עצמית ללא צורך בצנרת מיוחדת. חיבורי מיכל נוחים ללא כלים והגנה מפני התחלה יבשה מספקים התקנה קלה ושקט נפשי. המערכת דורשת שקע חשמל,  שסתום בקרה ייעודי עם התאמת דחיסה והתאמה T. הברז דורש חור בקוטר סטנדרטי 3.5 ס"מ עד 3.8 ס"מ להתקנה עם עובי מקסימלי של 7.6 ס"מ.

האם הכיור שלי מתאים לזה?

למרות שחידושים יכולים להיות קצת מסובכים, הם לא בלתי אפשריים. אם לכיור שלך יש מסנן מים, ייתכן שתוכל להסיר את המסנן ולהשתמש באותו החור. לחלופין, אם יש לך פיה נפרדת למים מטוהרים, אתה יכול להחליף את זה בדגם חם-קר.

 

הנה כמה יתרונות להתקנת מתקן מים תת כיורי אצלכם בבית:

ישנן מאה סיבות מצוינות מדוע כדאי שתהיה לך מערכת תת כיורית בבית שלך. מכיוון שחשבנו שלפרט את כל מאה הסיבות ישעמם די מהר, החלטנו להתמקד רק ב-12 המובילים.

1) טעם טוב מהרגיל

כאשר מערכת תת כיורית מוציאה את המים עבורך, היא גם מסננת ומטהרת אותם לשלושה עבורך – מה שאומר שזה יהיה טעים מאוד. יש אנשים שחושבים שלמים אין טעם אבל אולי זה בגלל שהם לא טעמו מים הגונים וטהורים כמו שהם צריכים להיות (חבל!), מים בעלי טעם טוב יותר יהפכו את כל השאר שתוסיף להם גם להרבה יותר טוב – הכל מ התה והקפה שלך לבישול שלך.

 

2) טוב יותר לבריאות שלך

תהליך הסינון והטיהור של מתקן מים תת כיורי מפחית הרבה מהכלור, החיידקים ומזהמים שובבים אחרים שמתגנבים למי הברז שלך – ולכן מבטיח שהם הרבה יותר בריאים לשתייה.

 

3) מקל על שתיית יותר מים

כולנו יודעים שכדאי לנו לשתות יותר מים, אבל נראה שלמעשה לעשות משהו בנידון זה אתגר כזה. זה עושה את זה הרבה יותר קל כשיש לך מים מטוהרים חמים או קרים עם טעם נהדר ישירות מהברז.

 

4) עוזר בדיאטה

המקורות העיקריים לתוספת סוכר שגורמים לנו באופן קבוע לחרוג מהמגבלה היומית המומלצת שלנו הם משקאות תוססים ומיצי פירות. בר מים תת כיורי עושה את זה הרבה יותר קל לוותר על המשקאות הממותקים ולהוסיף עוד שתיית מים שתיתן לך יתרונות רבים.

 

5) חוסך לך כסף

אם אתה קונה הרבה מים בבקבוקים, זה אמור להיות זול יותר להתקין בר מים תת כיורי. בעלות נמוכה לחודש אתה מקבל את כל המים המסוננים, המטוהרים, החמים והקרים שאתה רוצה. ככל ששותים יותר, זה משתפר – זה לא קסם – זה רק מתמטיקה!

 

6) חוסך לך מקום

אם אתם מאחסנים הרבה מים במקרר כדי לשמור אותו קר, התקנת מערכת תת כיורית תחסוך לכם גם קצת מקום יקר. המערכת שלנו תבטיח שאתה תמיד נחמד וצונן בכל עת שתרצה, אז אין צורך להילחץ. תוכל גם לחסוך מעט מקום בארון על ידי זריקת קנקן מסנן מים ישן ומאובק שבו אתה אף פעם לא משתמש…

 

7) מתאים באופן מיידי לתה או לקפה

המערכת שלנו מוציאה מים ב-92-96 מעלות – הטמפרטורה המושלמת לתה וקפה, ככל הנראה. אז לא עוד לחכות לקומקום ישן וקשוח לרתוח. מים חמים מיידיים ברגע – כי כשאתה רוצה את הקפאין שלך – אתה רוצה אותו עכשיו (או שזה רק אנחנו?).

לסיכום:

גם אתם יכולים ליהנות בקרוב ממים קרים או חמים, מסינון מים יעיל ומשימוש נוח בבר מים שלא צריך בכלל מקום על פני השיש!

אכן, פתרון מדהים שעונה על הציפיות של אנשים רבים.

אז אם גם אתם מאותם אנשים שלא מוכנים לוותר על נוחות ועל פינוק, ומנגד המראה של המטבח שלהם חשוב להם והם אינם מעוניינים במוצרים גדולים שמונחים על השיש, מתקן מים תת כיורי הוא הפתרון בשבילכם.

מתקן מים תת כיורי

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו טיפים והטבות ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

צריכים עזרה?
בשביל זה אנחנו כאן!

תשאירו כאן את הפרטים שלכם כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם.

פתיחת צ'אט
צריכים עזרה?
אנחנו כאן לכל שאלה ותמיכה, דברו איתנו עכשיו