שימו ❤ מבצעי חורף מטורפים באתר! לכל המבצעים >>

האם שתיית מים תורמת לנו לעור הפנים?

האם שתיית יותר מים תשפר את העור של הפנים שלי?

למרות שחשוב לשמור על לחות על מנת לשמור על בריאות כללית טובה, ישנם מחקרים שמוכיחים שלמים יש גם השפעות טובות על עור הפנים שלנו.

עובדה מדעית היא שהשכבה החיצונית ביותר של העור שלנו, האפידרמיס, תהפוך למחוספסת ותאבד את המתיחה שלה אם היא לא מכילה מספיק מים. אז אם אתם מיובשים, שתיית מספיק מים כדי להחזיר את הגוף שלכם לרמות בריאות של לחות אמורה לשפר את המראה והמצב של העור שלכם. אבל אם אתם לא מיובשים, האם שתיית מים נוספת יכולה לשפר את העור שלכם? האם זה ימנע קמטים? 

לצורך זה כתבנו את המאמר הזה.

אז שתיית מים תורמת לעור שלנו?

אנחנו צריכים לשתות בערך 1.5 ליטר מים, או שש עד שמונה כוסות ביום. זה עוזר להבטיח שנשמור על מאזן המים הטבעי של הגוף שלנו ושנחליף את כל הנוזלים שאנו מאבדים בדרך כלל במהלך היום. אם אנחנו מזיעים יותר, במזג אוויר חם או במהלך פעילות גופנית, אזי נצטרך להחליף עוד מים שאבדו. להתייבשות יהיו השפעות שליליות רבות על גופנו, וחוסר גמישות בעור שלנו הוא רק אחד מהם. לכן, כל עוד אנו בריאים, שתיית כמות המים המומלצת בכל יום תעזור לשמור על בריאות העור שלנו. יש מעט עדויות מדעיות המוכיחות ששתיית מים יותר ממה שכבר הומלץ תשפיע על העור שלנו ותמנע קמטים.

רגע, אז חשוב לעור שלנו אם אנו שותים מספיק? 

כן. חשוב לשמור על לחות בריאה של הגוף שלנו, ולכן גם לעור שלנו, כדי שנוכל להישאר במצב טיפ טופ. 

 

הנה 5 דרכים לעצור את התייבשות העור שלך ולשמור על מראה והרגשה טובה:

  1.  שתו שש עד שמונה כוסות מים ביום – צריכת הנוזלים המומלצת שלנו כדי להחליף את איבוד המים הרגיל. שתו יותר במזג אוויר חם או בזמן פעילות גופנית.
  2.  הימנעו מאלכוהול ומקפאין – הם משתנים. הם יכולים לגרום לך להשתין לעתים קרובות יותר, ולכן לאבד יותר מים מהרגיל מה שגורם לזה שצריך לשתות יותר מים כדי להשאיר את הגוף עם לחות בריאה.
  3.  צמצמו בסוכר – זה יכול לייבש אתכם אם הוא מגיע לרמות גבוהות בדם.
  4.  הפחיתו את החום בזמן הכביסה – מים חמים, סופגים את הלחות מהעור שלכם.
  5.  עשו פילינג בזמן הכביסה – זה מסיר עור מת, מאפשר לו להתחדש טוב יותר ונותן לקרם לחות לחדור בקלות רבה יותר. אבל אל תגזימו, פילינג יותר מדי יגרום לעור שלכם להרגיש יבש ומגורה.

לסיכום:

אין ספק ששתיית מים תורמת לנו בגוף בהמון דרכים, אחת מהן היא גם לעור שלנו. 

הקפידו לשתות מספיק, שמרו על הבריאות שלכם וזכרו, אם אתם מרגישים צמא – זה סימן שאתם כבר מיובשים קלות. הדרך הטובה ביותר לדעת אם מאזן המים הטבעי של הגוף שלנו הוא בסדר היא לבדוק את צבע השתן. שתן צהוב בהיר או שקוף אומר לנו שאנחנו בסדר, כל דבר כהה יותר אומר שהגוף כנראה מיובש, ולכן הגוף זקוק ליותר נוזלים. פָּשׁוּט!

שתפו אם אהבתם >>>

הירשמו וקבלו טיפים והטבות ישירות אליכם!

עוד פוסטים שאולי יעניינו אותך >>>

צריכים עזרה?
בשביל זה אנחנו כאן!

תשאירו כאן את הפרטים שלכם כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם.

פתיחת צ'אט
צריכים עזרה?
אנחנו כאן לכל שאלה ותמיכה, דברו איתנו עכשיו